Spoedservice kralen

Spoedservice voor kralen

We verzenden gelukkig heel snel, meestal binnen 1-3 werkdagen, omdat we direct vanuit onze voorraad kunnen leveren! Zodra we uw betaling hebben ontvangen, sturen we uw pakket zo snel mogelijk op. Dit gebeurt vaak nog op dezelfde dag (indien besteld vóór 12:00 uur), maar we hanteren een maximale verwerkingstijd van 3 werkdagen. Uw pakketje wordt verzonden via PostNL naar het door u opgegeven afleveradres dat vermeld staat in de orderbevestiging. Controleer deze gegevens goed.

U ontvangt een e-mailbericht waarin staat dat uw bestelling is verzonden. Bij t Kralenstulpje is ons motto dat elke bestelling met liefde wordt verzorgd. Naast een verpakking die uw spullen goed beschermt, willen we ook aandacht besteden aan de esthetiek. Denk hierbij aan een leuke verpakking en een verrassing die wellicht een glimlach op uw gezicht tovert. We doen bewust niet mee aan de winkelketens die adverteren met "voor 24:00 uur besteld = morgen in huis". t Kralenstulpje onderscheidt zich liever op een authentieke manier, mede omdat dit de winkel tot een succes heeft gemaakt, en dat willen we graag zo houden.

We streven ernaar om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, omdat we begrijpen dat iedereen graag de artikelen snel wil ontvangen. Extra spoed betekent echter dat we de bestellingen die al in behandeling zijn, opzij moeten schuiven. We doen dit liever niet bij onze klanten, ook niet bij u. Dat moet een prettig idee zijn, wel zo eerlijk en netjes. Hoewel er veel klanten zijn die zwaarwegende argumenten aandragen waarom hun pakket voorrang zou moeten krijgen, behandelen we elke klant op volgorde van betaling. Dit kan soms leiden tot een wachtrij van maximaal 3 werkdagen, omdat veel klanten inmiddels `t Kralenstulpje hebben gevonden. Zodra de betaling binnen is, worden de artikelen vaak op dezelfde dag verzonden, soms binnen twee, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen.

Als uw bestelling, na het lezen van deze informatie, nog steeds dringend is, kunt u ons bellen. We kunnen geen garanties geven, maar we zullen ons best doen om uw bestelling nog te verwerken, op voorwaarde dat deze vóór 12:00 uur 's middags is geplaatst. Ons telefoonnummer is: 0597-85 01 10. Als u ons niet kunt bereiken, stuur dan een e-mail naar: info@kralenstulpje.nl. Houd er rekening mee dat we via e-mail geen "spoed" kunnen garanderen, omdat we de e-mails vaak pas 's avonds lezen. Bovendien kunnen we van tevoren niet zeggen hoe snel PostNL is. Helaas kunnen we dus nooit garanties geven voor "de volgende dag in huis".

Uw kralen met spoed ingepakt

Als u echter toch wilt dat we uw bestelling met spoed verzenden op dezelfde dag na 12:00 uur, zijn er voor deze dienst extra kosten verbonden van 35 euro per bestelling. Dit kan alleen na overleg en nadat u contact met ons heeft opgenomen via e-mail.

Het is belangrijk om te vermelden dat ik in het weekend en 's avonds vaak andere verplichtingen heb. Hierdoor is de kans groot dat ik de spoedservice niet voor u kan uitvoeren. Als dat het geval is, zal ik uiteraard geen betalingsverzoek (Tikkie) sturen en kunt u ervoor kiezen om uw bestelling te annuleren als u dat wenst.

Als u geen reactie krijgt, zijn we niet in staat om aan uw verzoek te voldoen. Voor deze extra kosten van 35 euro sturen we u een betalingsverzoek (Tikkie). Let op dat we nog steeds geen garantie kunnen geven dat PostNL uw pakket de volgende dag bezorgt. We verzenden niet met een koerier. Bij retourzendingen worden de kosten van de spoedservice niet vergoed. (Dit is een dienst, stuurt u ons  hiervoor een email.)

Hiervoor moet u ons wel een email sturen met de volgende tekst: “Ik stem in met directe levering van deze dienst en zie daarmee af van mijn recht tot herroeping”. Betaalt u de tikkie binnen een half uur, anders vervalt de spoedservice. 

Op zaterdag en zondag zijn we gesloten en worden er geen bestellingen verwerkt. Als u wilt dat we op zaterdag of zondag voor u aan de slag gaan, brengen we voor deze dienst 50 euro extra in rekening. Dit kan alleen na overleg en nadat u contact met ons heeft opgenomen via e-mail. Als u geen gehoor krijgt, zijn we niet in staat om aan uw verzoek te voldoen. Voor deze extra brengen wij kosten van 50 euro sturen we u een betalingsverzoek (Tikkie). Let op dat we nog steeds geen garantie kunnen geven dat PostNL uw pakket de volgende dag bezorgt. We verzenden niet met een koerier. Bij retourzendingen worden de kosten van de spoedservice niet vergoed. (Dit is een dienst, stuurt u ons hiervoor een email.)

Zonder deze e-mail kunnen wij onze service niet uitvoeren. 

Klachten en reclamaties met betrekking tot verzending dienen binnen een week, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de verzenddatum schriftelijk aan ons te worden gemeld via info@kralenstulpje.nl. Anders kunnen wij geen onderzoek meer starten via PostNL. Na 14 dagen kunnen we klachten met betrekking tot bezorging niet meer in behandeling nemen.

 

't Kralenstulpje, specialist in kralen en sieradenonderdelen

 

Blijf op de hoogte!

 

Over ons | Klantenservice | Korting & Sparen Verzending | Contact | Tel: +31(0)597-850110

 

 

Kom op onze V.I.P. lijst!

Kom op onze V.I.P. lijst!
En ontvang gratis e-book tutorials, korting en cadeautjes in onze nieuwsbrief!

Ik doe mee!

Waarom winkelen bij 't Kralenstulpje?
Β© 2009 - 2024 kralenstulpje.nl | sitemap | rss